• Posters - EU Ecolabel, FSC®
Item 1 of 3

3 POSTER, BETALA FÖR 2*
*(Vi bjuder på den billigaste). Gäller t.o.m. 31/3.  

Kundservice

Vanliga frågor och svar


Hur lång tid tar leveransen?

Vårt mål är att skicka dina produkter senast dagen efter att du lagt din beställning. Normalt tar leveransen 2-4 vardagar.
Vid tider med ovanligt hög belastning, som under högtider såsom Black Friday, jul och nyår, eller vid förseningar hos fraktbolaget, kan leveranstiden bli något längre.
Våra akustiktavlor tillverkas på begäran och skickas direkt från vår tryckpartner, vilket kan innebära en leveranstid på 3–7 arbetsdagar.
Om du inte har mottagit din beställning inom den angivna leveranstiden, kontrollera att du har angett korrekta uppgifter vid beställningen.
Om allt stämmer, vänligen kontakta vår kundtjänst inom 30 arbetsdagar från ditt köp så hjälper vi dig.

Jag har ännu inte fått någon orderbekräftelse

När du gör din beställning skickas alltid en orderbekräftelse till den e-postadress som angavs under beställningen. Du kommer också att få en leveransbekräftelse så snart din beställning skickas ut. Om du inte har fått dessa bekräftelsemeddelanden, kontrollera din skräppostmapp. Om du fortfarande inte kan hitta något, vänligen kontakta oss så hjälper vi dig gärna vidare.

Hur returnerar jag en vara?

Om du önskar returnera en vara ber vi dig att först kontakta oss. Du kommer då att få ett e-postmeddelande med vidare instruktioner samt ett returnummer.

Villkor för retur
Produkten ska returneras i väl emballerat skick, helst i sin originalförpackning.
Varan måste vara i samma skick som vid leverans och returneras som ett spårbart paket.
Kunden ansvarar för samtliga returkostnader. Observera att returen måste skickas spårbart och inkludera allt originalmaterial, såsom skydd runt ramen.
Vi rekommenderar att du sparar ditt kvitto och spårningsnummer tills vi har bekräftat mottagandet av din retur.
Personliga posters
Observera att ångerrätt, bytesrätt och öppet köp inte gäller för personliga posters, då dessa tillverkas specifikt på beställning.

Mitt paket är skadat vid leverans - Vad gör jag ?

Om ditt paket har skadats under transport ber vi dig att omedelbart rapportera detta till transportören. Vi rekommenderar att du noggrant granskar paketet innan du tar emot det eller skriver under leveransgodkännandet.
Upptäcker du skadan efter mottagandet och inte har reklameradat vid leveransen, vänligen kontakta transportörens kundtjänst.
Informationen om vilket fraktbolag som hanterat leveransen finner du på fraktsedeln.
När du har gjort en reklamation hos transportbolaget, ber vi dig att även kontakta vår kundtjänst så att vi kan hjälpa dig vidare.


En produkt är skadad - Vad gör jag ?

Om du har mottagit en skadad eller felaktig vara, vänligen kontakta vår kundservice inom 30 arbetsdagar från mottagandet av din beställning. Vi hjälper dig att lösa ärendet.
För att vi ska kunna hantera ditt ärende så smidigt som möjligt, ber vi dig att inkludera följande information vid kontakt:

E-postadress som användes vid köpet
Ordernummer
Ditt namn
Artikelnummer på den berörda varan
Bilder på varan som visar felet eller skadan
Bilder på paketet om möjligt.

Kan jag returnera mer än en order i ett paket?

Om ni returnerar mer än en beställning i samma paket måste ni lägga i en lapp med ordernummer, returnummer samt vilka produkter som tillhör vilken order.

Spåra leverans 

Vänligen kontakta oss här så återkommer vi med spårningsnummer.


HUR KAN VI HJÄLPA DIG?

Hittar du inte din fråga? Kontakta oss så hjälper vi dig!

KONTAKTA OSS
    Item 1 of 0
    Posters - EU Ecolabel, FSC® Producerat i Sverige
    Fri frakt På alla beställningar över 399 kr
    Unika konstnärer Från hela världen
    Säkra Betalningar Säker betalning med Klarna